Stiskněte enter pro zobrazení výsledků nebo esc pro zrušení

5 osvědčených tipů jak zhubnout stehna a zadeček

Jak zhubnout stehna a zadeček, tedy společně s bříškem problémové partie, je věčná otázka. Dnes se na tuto problematiku podíváme hlouběji a společně projdeme všechny části procesu, který vám pomůže k vaší vysněné postavě.

Na začátek je nutné říct, že hubnutí je komplexní proces, a přestože nyní řešíte jak zhubnout stehna a zadeček, hubnutí ostatních částí těla se jednoduše nevyhnete. Obecně však platí, že pokud se vám tuk ukládá primárně v oblasti stehen a zadečku, tyto partie budou i nejrychleji zhubnout. Pojďme se tedy podívat na osvědčené tipy, které vám pomohou a nasměrují k vašemu cíli.

Myšlení

Možná si nyní říkáte: „Já řeším jak zhubnout stehna a zadek, tak co s tím má společného myšlení?“. Pravda je taková, že myšlení je velmi důležitá součást celého procesu hubnutí. Obzvláště my ženy máme často sklony, nadávat si kvůli své postavě a vystavujeme se tak zbytečnému stresu, který působí velmi negativně na naše zdraví. Pokud chceme zhubnout, je potřeba začít myslet pozitivně a nic si nevyčítat. Minulost nezměníme, tak se kvůli ní netrapme a vykročme pozitivně za svým cílem!

Správné stravování

Stravování je 70% úspěchu při hubnutí. Mít vyvážený jídelníček, je zaručená cesta k úspěchu. Studie z odborného časopisu New England Journal říká, že bychom při hubnutí měli zvýšit množství lehce stravitelných bílkovin a přijímat nižší množství sacharidů s velkým množstvím zeleniny. Tělo pak lépe pálí tuky.

Ale pravdou je, že každý člověk je originál a obecné rady mohou mít někdy i opačný účinek. Proto doporučujeme svěřit se do péče profesionálů a nechat si sestavit jídelníček podle nutriční typologie.

Cvičení

Další důležitou součástí je pohyb. My se nyní zaměřujeme na to jak zhubnout stehna a zadeček, proto si řekneme, jak by mělo být cvičení sestavené a také si ukážeme nějaké konkrétní cviky.

U cvičení bychom měli střídat aerobní a anaerobní (silové) cvičení, abychom pálili tuky a zároveň zpevňovali naši postavu. Větší množství svalů také zrychluje spalování tuků, proto je silové cvičení důležité.

Při aerobním cvičení můžete zvolit běžecký pás, švihadlo, rotoped, jakýkoliv jiný stroj, nebo jednoduše běhat venku. Záleží, jaký typ pohybu preferujete. Pokud chcete spalovat co nejvíce tuků, je důležité si držet správnou tepovou frekvenci. Tu si spočítáte pomocí jednoduchého vzorečku (220 – váš věk) x 0.55 a x 0.65. Tedy od hodnoty 220 odečtete svůj věk a vynásobíte ho nejdříve 0.55 a poté 0.65. Vyjde vám při jaké tepové frekvenci pálí vaše tělo nejvíce tuků. Vše si ukážeme na příkladu.

Pokud je vám 30 let, vzoreček bude vypadat takto: (220-30) x 0.55 = 190 x 0.55 = 105 a 190 x 0.65 = 124

Nejvíce spalovat budete tedy při tepové frekvenci mezi 105 – 124 údery za minutu.

Při silovém cvičení bychom se měli soustředit na cvičení s vlastní vahou, nebo nižší zátěží, jako jsou silové squaty, nebo leg press. Při cvičení volíme vyšší frekvenci a vyšší počet opakování.

Squat je dřep, při kterém při pohledu shora vaše kolena nepřekročí hranici špiček. Jsou to tedy takové polodřepy. Díky squatům krásně zpevníte zadeček i stehna a nenamáháte kolena, jako při normálních dřepech.

U leg pressu volte nižší váhy s větším množstvím opakováními, důležité je při něm nepropínat nohy, jinak si zaděláváte na problémy s koleny!

U cvičení je správná cesta poradit se s odborníkem, který vám sestaví cvičební plán a bude dohlížet na to, že cviky provádíte správně a neohrožujete své zdraví.

Jak u jídelníčku tak u cvičení je velmi důležitá pestrost. Pokud budete jíst stejné jídlo a opakovat stejné cviky, tak si zhruba po 30 dnech tělo zvykne a hubnutí se zpomalí. Proto se nebojte experimentovat, samozřejmě pod odborným dohledem!

Regenerace

Regenerace je minimálně stejně důležitá jako pohyb. Obzvlášť pokud nejste zvyklí cvičit začněte pomalu a regeneraci nezanedbávejte. Před každým cvičení důkladně protáhněte celé tělo a po cvičení primárně zatěžované svaly. Díky tomu se svaly uvolní a vyhnete se bolestem z namožení. Mimo protahování můžete zkusit masáže, vířivku, nebo saunu.

Požádejte o radu odborníka

Jak už jsme psali výše, každý člověk je jiný, a kdyby vše stálo jen na faktech, všichni jsme štíhlí, zdraví a bohatí, nemám pravdu? 🙂

Největší překážkou bývá totiž uvedení nových informací do praxe. Nenechte se zmást, změnit návyky není vůbec snadné, obzvlášť ty dlouho zaběhnuté. Zkušený odborník bude stát při vás, pomůže a poradí vám v těžkých situacích, se kterými si nebudete vědět rady, vaše šance na úspěšnou změnu se tak rapidně zvyšují!

Proto neváhejte a využijte časově omezenou akci na konzultaci se zkušeným výživovým poradcem, která vás nyní vyjde na pouhých 200 Kč, místo obvyklých 600 Kč. Ušetříte tak 400 Kč!

Pospěšte si, než vaše místo zabere někdo jiný!

Chci konzultaci za zvýhodněnou cenu!

 

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!